fredag 12 juli 2013

Kyskhetslekar

Jag minns när jag i ett inlägg skrev att det viktigaste någon har att lägga i händerna på en annan människa är sexlivet. Jag har ju hunnit få en del inputs i kyskhetslekar och nu kan jag likagärna fundera lite på det.

Det som är mest framhävande är ju det faktum att kyskhetslekar är sisådär ur min synvinkel. Jag vinner lite på det hela och förlorar mycket. Nu har jag inte haft kyskhetslekar med en aktiv sexpartner men de är även anledningen till att det inte blivit mer. Det är helt enkelt svårt att ha en partner som inte får ha sex när man själv vill. Då straffar jag ju mig själv mer än honom...

En annan tanke är ju att jag inte tänder på denna sortens dominans. Den försätter mig och min sub i en viss ställning och förstärker min position men att jag går igång på det är väldigt mycket till överdrift. Ärligt talat bryr jag mig inte om min partner har sex eller med vem. I detta fallet är det tanken som räknas.

En av de stora anledningar jag sysslar med kyskhetslekar är att jag inte vill bli förknippad som sexobjekt. Jag är en individ och vill tro att min partner tycker om mig för min egensinnighet snarare än ett villigt ligg. Jag vill att de gånger vi har sex ska bli sett som något extraordinärt och inte bli taget för givet. Jag tycker helt enkelt inte om pressen till sex som är vanligt inom en relation.

Det är en balansgång för hur länge någon kan gå utan sex utan att bli desperat. Därför skrev jag inlägget om att tömma bollar. Jag vill helt enkelt inte att min sub ska anta att det blir sex per automatik och träffas man sällan blir det ju precis det det blir, sex vid varje träff... Kan man inte tycka om varandra utan sex så har man nog väldigt lite gemensamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar