lördag 13 juli 2013

Outing

En annan frekvent återkommande dröm just nu är att jag blir outad. Jag kommer på mig allt oftare att hamna i diskussioner och tvingas bita mig själv i tungan då jag är nära på att outa mig själv. Just nu är jag i en fas i livet där BDSM är en stor del och har mycket av mitt fokus.

Hade det varit hela världen om jag outat mig? Egentligen inte. Men det är föga lämpligt sitta bland kollegor och inför sin chef säga "jag som håller på med BDSM"... Sedan är det som jag tidigare sagt att det handlar om respekt för min omgivning, jag måste inte trycka upp mitt sexliv i ansiktet på andra människor.

En annan aspekt är de som öppet är emot kinky relationer skulle känna sig sårade om de fick veta att efter först flera års tystnad jag "vågar" berätta en sådan sak för dem...

Hela världen är det inte,  jag har egentligen inget emot att det kommer ut men andra är mer känsliga helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar