tisdag 10 december 2013

Work hard, party hard, play harder

Långa dagar. Mycket trevligheter.
Leva livet. Vad sade jag om quickfix? Ah well, det funkar finfint så varför inte.

Det där med hormonspiral kan nog bli riktigt bra. Helt blödningsfri sedan helgen. Äntligen! Lagomt till "grattis på mej" the fortsättning. Det festas rätt hårt denna veckan. Jag är ung, galen och i en vecka totalt odödlig! Döden får jag ta tag i nästa år! Jag orkar inte just nu. I år är det odödlig som gäller!

Quickfixes ja. Tomten och jag kommer ha en diskussion om 2013. Vi kommer inte vara vänner! Vem bryr sig. Jag arbetar hårt, festar hårt. Då kan man leka rätt hårt. Livet är för kort för att ältas bort.

Jag borde slå upp ett luciatåg och boka en träff med tomten. Måste hitta tid att skriva den game planen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar