torsdag 26 december 2013

Delkontroll en helkväll

Lite detaljlir och grundlig förberedelse. Det blir nog bra, längesedan jag funderade på denna detaljnivå...

Förberedelse:
-Sub informeras om att följande gäller:
--Sub får inte prata såvida inte tilltalad. Då gäller kort kommunikation.
--Sub medtager buttplug.
--Tömning av ass
-Klädsel:
--Jag iklädd business suit, en kjol hade suttit bra.
--Sub, who gives a damn. Allt ska ändå av!
--Om sub är örrädd så är det svart slips som gäller. Annars har vi spännband hemma...
-Inköp:
--Nya tandborstar
--Svart slips?
-Hygien
--Tvätta asset.
--Rakning

Action!:
Sub kommer in. Jag sitter på soffan och tittar på tv.
Jag med ryggen mot och medan sub fortfarande hänger av ytterkläderna. Sub beordras av med kläderna. De ska ligga prydligt hopvikta på bordet. Sub beordras in i skamvrå tills jag är klar (jag hoppas det är något bra på tv!) Penalty om det går för långsamt.

Sub kallas till mig.
Sub på knä inom armlängds avstånd.
Förhör med sub på knä och händerna bak ryggen.
-Snus
-Runkningar
-Tester
-Andra synder?
Örfil för varje fail.
Läxa upp sub.
Sub ska be om att bli straffad:
-Runkningar: 20 rapp på pungkulorna med handen.
-Tester och andra synder: smisk på rumpan tills sub gråter.
-Snus: muntvättning enligt game plan för muntvättning.

Sub beordras att ställa sig upp med särade ben och händerna bak ryggen.
Ta ett grepp om subs pungkulor.
Be sub räkna.
Daska lätt och lugnt. Låt sub hämta andan. Det får ta tid.
Sub skall tacka för straffet genom att berätta varför han straffades och vad som händer med en olydig pojke.
Sub beordras in i skamvrån för att lugna ner sig, fem minuter räcker.

Sub beordras hämta smiskredskapet, trägaffeln räcker?
Sub ber om att få smisk med redskapet tills han gråter samt förklarar varför han behöver smisk.
Sub beordras över knät.
Uppvärmning med handen.
Aga med redskap.
Läxa upp sub under tiden.
När sub fått sin läxa ska han tacka för straffet, förklara varför han fick straffet och förklara vad som händer med en olydig pojke samt även förklara hur han tänkt undvika att det händer igen.
Ställ sub i skamvrå tills han återhämtat sig.

Hämta sub i örat och led till badrummet. Genomför game plan för muntvättning.

Eftersom sub nu är ren i munnen så skall han slicka mig till orgasm. Hämta sub i örat tvinga ner honom face down ass up. Lek med subs asshål. Plugga honom. Tvinga hono mellan mina skinkor samtidigt som han fingrar min klitoris.

Slut på scen.

Om sub skulle vägra ställ honom i skamvrå tills han ber om att få fortsätta. Annars improvisera plan B.

Talk the talk!
Debriefing om game planen.
Diskutera förväntningar för tiden då vi inte ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar