lördag 14 december 2013

Julfest. Känslor. Avslut.

Julfest igår. Vi hade en hel hög biljetter över som behövdes fyllas med en plusetta. Mina förhållanden har ju gått åt skogen och med kort varsel frågade jag mitt aw-gäng. Med "det kan sända fel signaler" fick jag med honom när jag påpekade att vi är desperata och fyller på med föräldrar och vänner.

Av någon anledning blev kvällens topic mina förhållanden. Kollegorna som fick veta att det inte var min pojkvän gick in hårt med att ragga åt mig. Det finns risk för att det blev lite för mycket känslor där i natten och fyllan.

Jag vet om att jag levt på gränsen till att såra andra rätt länge. Den senaste tiden har jag varit rätt våghalsig. När fasaden rämnar så kommer en massa människor bli sårade. Jag känner inte att det är mitt problem. Jag tillgodoser mina egna behov och har gjort avvägningen där risker vägs mot en livsstil.

Quickfixes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar