onsdag 4 december 2013

Högtider och firande

Funderar på vad jag ska göra till nyår. Inte helt bestämt mig dock har jag en rätt ok plan.

Funderade på hur jag hade firar en BDSMnyår. Funderade sedan på vilka högtider jag har en game plan till. Det är kul hur många olika sätt man kan ha smisk på.

Nyår: ett slag för varje år. Sub lär knappast kunna sitta ordentligt under början av året. Över två tusen slag innebär en rätt varm kropp. Jag vet inte ens om det är smart. Kanske att fördela på första veckan eller så...

Alla hjärtans dag: sub bjuder på middag och uppvaktning. Slips. Bondagesex tänker jag spontant. Jag äter godsaker från subs kropp.

Påsk: påskris!

Midsommar: bakfyllebotande smisk. Testa olika spön och blommor? Nässlor kanske.

Jul: Granris.

Min födelsedag: samma som alla hjärtans dag. Lite vildare inslag av sex.

Subs födelsedag: ett rapp för varje år. Sedan kanske sub kan få önska sig en present.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar