söndag 29 december 2013

Alone at last

Ensam i min egen säng. Vet inte om det är positivt eller negativt. Ovant sova själv.
Gårdagen bjöd på lite vardagsspontanitet då jag huserade min stolsgranne från tåget. Han var en 23-årig backpackare som skulle ut och se världen. Hade inte couchsurfat hem någon soffa så fick följa med mig.

Det är trevligt dela säng så han hamnade här istället efter att ha lagat carbonara åt mig. Dock när jag vänligt nekade till sex hamnade vi i en två timmar lång diskussion där han påstod jag var oskuld och jag som gillar twister och mindfucks argumenterade emot. Lite blonqd och blåögd var han men tänka kunde han! Det var en intressant natt som bjöd på en del nya ögonöppnare.

Jag är nöjd att jag motstod frestelsen att ro hem lite bonuspoäng på min score board. Men jag håller mina löften och vi träffade inte nya och därmed basta.

Han hann inte mer än dra innan jag fick chans att avreagera mig. Det är fantastiskt med seriösa människor som man kan lita på. Komplimanger efter sexet är bra för egoboosten, även om mitt ego är stort så finns det inget trevligare än att höra komplimanger efter sex. Välbehövlig träff på alla sätt och vis.

Jag har vänt på dygnet. Somna 2-3 och vakna 9. Imorgon upp kl 6 och jobba för att sedan vara ledig igen. Intressant! Jag har varit som en zombie sedan jag blev ensam. Sömnbrist och kass kropp tar ut sin rätt.

Behöver all vila jag kan få. 2014 smäller det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar