fredag 22 november 2013

Utslagen

Som jag misstänkte. Totalt utslagen. Fosterställning.
Efter att ha knarkat alvedon hela natten var jag överlycklig när jag imorse vaknade och var pigg och glad. Började knapra piller igen innan lunch och numera är höjdpunkten på dagen var fjärde timme när jag får ta nästa piller. Nu är jag dessutom hungrig. Jag tror att jag hade klarat mig bättre om jag varit pigg och frisk innan och dessutom klarat smärtstillande bättre. Det känns mer som att det är dosen smärtstillande som gör mig dålig än spiralen så blir att liksom igår lägga mig snart och hoppas på en bättre morgondag. Inatt försöka sluta pillra.

Av någon anledning tyckte jag i min glädje imorse att det var en bra ide att boka upp mig på äventyr hela helgen. Nu hade en sub eller slav suttit bra! Min självömkan är idag och sedan tuffar vi till oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar