måndag 25 november 2013

Särade ben eller inte

Detta är trots allt en BDSMblogg. Förvisso tycker jag att det är lärorikt att dokumentera mitt byte av preventiv. Kanske kommer har någon som ska sätta i en hormonspiral ha nytta av mina rapporteringar men det är för min skull främst.
Men för att väga upp gnälliga inlägg så lite om BDSM. Även om jag inte leker så har jag rätt stor erfarenhet som jag kan svamla om.

Dagens ämne: ben ihop eller isär. Standardposition är alltid ben isär. Sedan kan det finnas gånger jag finner ben ihop lämpligare.
Att jag vill ha dem isär är av praktiska skäl. Jag kommer åt insida lår och genitalier. I vissa positioner ser man hål...

Det är trevligt att smeka sub på bollar eller kuk medan man smiskar honom. Runka honom hård och sedan ge honom ett hårt rapp. Känna efter om han slaknar eller fortfarande är lika stenhård.

Man behöver inte bara vara snäll. Lika gärna som jag kan smeka honlm så kan jag lika gärna slå honom på hans ädlare delar också.

Om sub strular eller jag är på det humöret är det trevligt att smiska på insida lår där han är känslig. Sub brukar bli rätt snäll och lydig när man går på genitalier eller insida lår...

Så för alla som undrar så är det visst skillnad på hur man har benen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar