söndag 24 november 2013

Det är bättre nu

Efter morgonens dåliga start så är jag nöjd med att det känns bättre nu. Mensvärken är borta, det hugger till ibland men det sitter inte i. Toabesöken är mindre plågsamma. De är dock många då jag skippat att äta och druckit vatten hela dagen. Inte varit hungrig och då jag äntligen blev kvitt mensvärken så ville jag inte väcka den björn som sov...
Kan man hoppas på att jag är bra imorgon? Det känns jättebra just nu. Men inte nödvändigtvist så det känns imorgon, det svänger mycket. Jobb känns i vart fall fullt möjligt. Ska lägga mig nu så jag är utvilad imorgon och fixar frukost innan jobb. Eftersom jag legat i fosterställning hela dagen så får jag ta tag i städningen imorgon istället.

Dock har fosterställningen jag intagit gett mig ryggont... jag önskar verkligen någon kom och höll om mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar