onsdag 27 november 2013

Två par

Det grämer mig att jag inte har en sub nu när jag har tidernas chans att ha en threesome samt en foursome!
Kom att tänka på det häromdagen att jag kände ett par som nog var kinky att vilja leka med mig och min förre sub. Han är dom och hon är sub. Personkemi och intressen hade nog kunnat sälja. Det hade kunnat bli riktigt bra.

Tänk följande:
Vi kan alla ha en threesome.
Två subs.
Två dom.

Jag ser framför mig hur jag och sub möter det andra paret utan att någon av subarna vet något. Spelar vi korten väl vet ingen av subarna att det är BDSMpar utan tror det är tråkiga vaniljare.
Stelmiddag övergår till dominans då sub beodras klä av sig. Vi måste lyckas med att sneaka med leklådorna. Jag undrar hur min sub lyckas prestera med åskådare.

Jag vet inte riktigt vad vi skulle göra men rent spontant:
Ställa en i skamvrå och låta lyssna på när vi leker med den andre.
Byta subs med varandra.
Låta subs ha kontakt, binda ihop dem kanske, medan vi slår dem samtidigt.
Tvinga sub utföra oralsex med varandra.
Låta sub ha sex med varandra.
Ha threesome och foursomes.

Varför har jag inte tänkt på det tidigare?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar