torsdag 28 november 2013

Dag åtta, för tidigt för sex

Lite för lite sex. Lite för lite lek med mig själv. Kände att jag behövde leka lite med vibratorn. Jag är rätt bortskämd med regelbundet sex. Orgasm flera gånger om dagen. Allt sånt har jag ju lyckats med att klara mig utan alldeles för länge. Det är så att jag känner skuldkänslor för att jag försummar älsklingen. Jag har varit riktigt usel!
Nåja. Eftersom mitt liv är fullspäckat så tänkte jag att idag borde jag åstadkomma något. Vem vet när nästa lucka blir. Jag kan säga såhär. Jag ångrar mig lite. Sedan när man fått tidernas mensvärk och tänker "en till och det kanske släpper", no it wont. Min mage är som ett åskoväder! Jag ska nog vänta lite till med sex. Inte redo. Vibratorn kommer definitivt inte packas ned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar