söndag 16 februari 2014

Switch, behov och urspårningar

Jag funderar på min framfart. Det krävs en analys över alla urspårningar för att kunna fatta rätt beslut.

Jag har aldrig dragits till folk som uttryckt sitt behov av att lyda/serva/etc. Mina partners har alltid varit dominanta män som switchar. Jag tror problemet faktiskt ligger i switchandet. Det känns som om de som switchar är mer ute efter sexuellutlevnad än det jag är ute efter. De liksom anpassar sig för att få till en krydda i vardagslivet snarare än vill ha det i vardagen. Jag är ute efter att ha det konstant men inte på detaljstyrningsnivå. Mina riktmärken är ju de andra femdombloggarna jag länkar till, där wifesincharge är i spetsen.

Jag är kluven till hur jag vill förhålla mig till hushållsarbetare. Det kommer rucka min värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar