fredag 14 februari 2014

Status quo

Just nu är jag i en sorts status quo.
Jag orkar inte jobba på bdsmbiten för att jag inte orkar med att ta tag i när de tar slut. Har inte kunnat förklara det men läste just ett bra inlägg av Respecting Mistress http://respectingmistress.blogspot.se/2014/02/maintaining-submissive-role.html?m=1&zx=b735e3cba2cf2898

Ja, för varje gång det tar slut så känns det som ett misslyckande. Särskilt när jag vet vad jag vill och uttrycker vad jag vill ha och får alla löften i världen om att den andre är på för att sedan banga och mer eller mindre skita i alla löften. Det känns som ett billigt trick för dem att få som de vill. För i slutändan står jag kvar med mina känslor och ett behov jag inte får utlopp för.

Jag vet inte om jag är redo att känslomässigt återuppta BDSM och återuppleva alla stormar som hör till. Jag vill men jag vet att det kommer bli jobbigt och det känns inte värt det.

För mig är inte BDSM något jag går igång på. Det är ett behov jag behöver uppfylla. Jag är bara sjukt trött på att nyttjas som ett billigt ragg av folk som vill prova på för att de läst om det i tidningarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar