söndag 9 februari 2014

Mår vi bra?

Jag börjar fundera på om jag mår bra. Det är rätt många emotionellt tvära kast just nu. Jag är uberstressad över mitt jobb, mitt liv och rädslan för att trilla dit igen lever kvar, jag har rätt så starka nerver som håller ihop. Jag tror att spiralen gör mig mer emotionell och känslig till råga på allt. Jag har varit känslig sedan jag satte i den.

Patriarkerna var på besök. Jag vet inte om helgen spelar roll eller om jag nu mognat till men jag tyckte helt plötsligt att detta med förhållande och familj kändes lockande!

Jag känner inte igen mig själv med alla känslosvängar men det har hållit på så länge att det känns som normalläge men jag vet att jag inte brukar vara sån.

Jag vet helt enkelt inte om jag mår bra, om allt är som det ska eller om jag kommer fortsätta vara så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar