lördag 22 februari 2014

Det är trevlig med kärleksförklaring men denna var lite till att ta i:

hejsan. jag hoppas att du har en fin Fredag och att helgen blir som du önskar.
jag ville mera titta in säga hej och önska din en fin Fredag och på samma gång säga wow vilken söt och trevlig tjej du ser ut att vara på dina foto.
och jag måste säga hur kan det komma sig du är singel menar trevlig och söt och fin tjej som du ser ut att vara på dina foto och ändå singel undrar lite varför.
och hoppas att få lära känna dig mera. och jag måste säga vilket underbart leende du har
hoppas du har en fin Fredag MVH

Jag hade kunnat vara trevlig och svara om det inte vore för att det är allmänt känt jag aldrig ler på mina foton. Och att jag dessutom alltid skyltat med att jag inte är ute efter förhållande utan trivs bra som singel. Men helt klart blir man lite varm av försöket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar