torsdag 13 februari 2014

Hur man jävlas med tjänstefolk

1) Sätt en möjlig deadline. Förklara vad som förväntas vara gjort och konsekvenserna om arbetet inte blir gjort i tid.

2) Försvåra arbetet genom att handikappa honom:
Klämmor på bröstvårtor, genitalier eller andra känsliga kroppsdelar.
Buttplugg.

3) Försvåra arbetet genom förnedring:
Behövs kläder verkligen?
Om han promp måste ha kläder så funkar underkläder, på huvudet!
Usch vad lång han är, han kan väl gå på knä så jag slipper få nackspärr?

4) Försvåra arbetet genom att vara:
Baby needs massage.
Jag är hungrig.
Jag vill ha te.
Du glömde fylla på mitt te! Ska jag behöva sitta här med tom kopp?!
Jag behöver hjälp...

5) Låt honom stå på knä i skamvrån medan inspektion görs. Be honom hämta redskap efter inspektionen och förkunna domen.

6) Hitta alltid något att klaga på och blås upp en storm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar