tisdag 4 februari 2014

Jag längtar till helgen

Utmattad är ett beskrivande ord. Knarkar alvedon igen. Doktorn lär knappast vara glad åt tempot jag har och vad jag gör mot mitt hjärta. Jag är inflyttad i vart fall. Nedbäddad i nytvättade sängkläder och här är rent och fräscht. Den delen klart.

Morgondagens projekt är att fixa lås till förrådet, köpte ett för litet, samt att laga mat. Min kost denna veckan har bestått av bakelser så kroppen undrar vad vi håller på med.

Ska bli skönt komma hem imorgon. Väldigt lite arbete. Bara hemmahäng. Jag ser fram emot helgen. Kollade min kalender efter när jag senast hade en lugn helg. Har inte hänt i år... Känner jag mig själv så är det tempoökning igen och vilt leverne. Redan två ölar inplanerade. Sedan är det dags att ringa insatsstyrkan och planera alla hjärtans tjaffs...

Ja tempo men det ska bli skönt att äntligen känna att jag har helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar