måndag 24 mars 2014

Switchningar

Jag vet inte vad det beror på. Om det är min inriktning eller om de bara får det att framstå så. Jag har träffat många dominanta. Mitt kontaktnät består av VD, egenföretagare eller någon sorts chef. Jag har träffat en del som varit bdsmaktiva som dominanta och velat att jag var den första att dominera dem.

Det ringde en klocka för ett tag sedan om hur ofta jag blivit kontaktad av dominanta män "i all vänskaplig mening" och det liksom läggs fram att de vill prova på att bli dominerade. Jag har länge undrat vad som triggar det.

Jag märker hur jag har behov av våld just nu. Hårt. Brutalt. Kaos. Själslig rening att släppa kontrollen för en kort stund? Eller ren lathet? Rått sex är min grej. Jag har alltid varit medveten om att jag vill ha mina sexpartners manliga och dominanta i sängen, jag är rätt passiv där själv. Det är nog där switchar passar mig så bra. Först brutalt sex. Sedan sätta dem på plats. Tillsammans blir vi awesome.

Trots allt orkar jag inte dra runt allt själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar