söndag 2 mars 2014

Älskling, jag sysslar med BDSM

Det har varit låg aktivitet här pga flera faktorer relaterade till livet. Nu verkar jag dessutom ha strulat till det redigt. Min senaste BTB är en vaniljkille som inte verkar intresserad av BDSM alls. Tydligen betyder det såpass mycket för mig att jag inte berättat för honom. Dessutom har ju mina tankar i flera månaders tid varit att sluta helt och hållet. Samtidigt som jag insett att BDSM börjar få en bitter eftersmak har jag dock aldrig stängt dörren helt, snarare tvärtom så velar jag mellan olika anbud och provar nya saker.

Jag behöver ännu inte bestämma mig, vi är långt ifrån att veta något just nu och det kommer dröja innan vi blir seriösa. Men mina tankar går mellan att berätta och vara beredd på konsekvenserna (för mycket information eller att hans intresse väcks) och inte berätta och därmed stänga dörren helt. Hur som helst så känns det som att beslutet jag behöver fatta behöver fattas oavsett hur det går mellan oss. Har tankarna väckts så finns det ju fog för det.

Det känns om att enda anledningen jag vill berätta är att han ska förstå helheten. Jag har en annan approach med honom. Jag säljer in den mognare och mer seriösa sidan av mig. Den är inte förenlig med min BDSM-sida. Han vet inget om mina kk, varför jag ränner i sexbutiker eller något annat som är relaterat till BDSM eller mitt sexliv. Det känns som om det blir för stort att undanhålla om man vill bygga en relation.

Och det som gör att jag inte vill berätta är att jag inte vill fortsätta på detta spåret och därmed inte orkar förklara. Jag ser inte oss där helt enkelt och därmed är det enklare att bara stänga och låsa.

Vi är just nu på dejtingfasen, den tidiga innan det seriösa. Frågan är ju inte bara om utan även när jag borde berätta. Ska jag berätta är det ju nu innan vi blir seriösa då han annars kommer känna sig lurad när jag undanhållt en sån här stor sak. Å andra sidan med tanke på hur lite BDSM i sådana fall betyder för mig så kan jag väl berätta det liksom förbifarten när vi väl sitter där och kilat så stadigt som det bara går...

Ja. Stora funderingar. Jag borde ha en policy.
Med detta sagt så finns det anledning varför mitt sexliv är on hold. Varför jag funderar ett antal varv på alla anbud som rör längre än en träff. Varför jag är osäker på allt som rör framtiden. Varför det är lite väl lite blogguppdateringar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar