söndag 2 mars 2014

Det där med rökning

Jag misstänker gravt att älsklingen röker. Han har inte berättat men röklukt sitter i. Likaså snuslukt...

Sådana laster tyder på dålig karaktär och inget jag finner attraktivt.

Med snusande har jag ju sett till att det blivit ömma rumpor. Där har ju sub gett mig lite munsköljmedel om det skulle behövas.

Jag ger älsklingen lite mer tid att berätta om sin rökning. Men förr eller senare kommer jag berätta vad jag tycker om rökare och att rökare borde få smisk på bara rumpan och se hur han reagerar.

Vad gör vi åt abstinensen? Så fort suget kommer kan han ju be om att få smisk och så ser vi om han fortfarande vill ha cigaretten efteråt...

Eller så kan han få röka sin kära cigarett och skölja munnen med lite såpavatten efter varje rökning... Vaddå? Tänkte du att jag ska kyssa en äcklig mun?!

Ser att smisk och såpavatten nog botar en och annan dålig vana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar