onsdag 14 augusti 2013

Dejtandets ädla konst

Dagens diskussion var mina dejter. Min chef tyckte att jag borde trappa ner, min agressiva stil riskerar skrämma bort pontentiella partners. Min chef menade på att killar blir skrämda av starka kvinnor. Är det inte den typen av killar jag letar efter? Jag är stark, dominant, drivande och mitt ego är gigantiskt, jag sätter mig själv i främsta rummet. Det är den jag är och det är de egenskaperna jag vill sälja in och det är någon som passar till de egenskaperna jag vill hitta...

Jag vet att min självsäkerhet och förmåga att vara rak på sak märks, de flesta av mina dejter har påpekat de två egenskaperna och de flesta SÄGER att de tycker om de egenskaperna. Frågan är om det är något som varar i längden.

En annan sak vi diskuterade var notan. Jag har blivit bjuden en gång, alla andra notor har vi betalat var för sig. Min mening är att jag gillar inte att bli köpt. Jag värnar om min självständighet så jag behöver inte bli bjuden, dock har jag aldrig gjort motstånd heller när killen velat bjuda. Å andra sidan har jag varit på dejter där jag bett killen ta med sig mat...

Jag tror inte på spelregler utan kör mitt race. Det är den egenskap mina vänner och jag själv uppskattar bäst hos mig och det är definitivt den egenskap alla mina nya bekantskaper ska uppskatta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar